Politica de livrare

Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România prin curier rapid in cel mai scurt timp de la confirmarea telefonică sau ridicare din showroom-urile Iris Optic gratuit, conform programului de functionare afisat pe site in sectiunea Contact.

Plata produselor se poate face prin ramburs, online cu card bancar prin procesatorul de plăți Mobilpay sau plata prin POS în showroom.

Produsele care se afla in stoc sunt livrate in termen de 48 h – 72h de la plasarea comenzii. Insa, este posibil ca nu toate produsele sa fie disponibile imediat, fiind necesar un timp mai mare pentru livrarea lor de catre furnizor sau intervenind anumite cazuri de forta majora care pot intarzia livrarea (e.g. vreme nefavorabila).Pentru produsele care sunt disponibile in stoc furnizor la momentul plasarii comenzii, timpul de livrare va fi comunicat in pagina de produs si se va putea vedea inainte de plasarea comenzii.

Livrarea produselor se face prin curierat rapid, iar pentru ca acest proces sa se desfasoare in cele mai bune conditii, vei primi un e-mail de indata ce acestea parasesc depozitul nostru si sunt preluate de compania de curierat. 

Costul livrării unei comenzi variaza in functie de suma comenzii.

Refuzul şi/sau neridicarea comenzii în termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea acesteia, duce la anularea comenzii şi la pierderea avansului achitat.

Prețurile produselor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări, aceasta modificare nu va avea impact asupra comenzilor plasate anterior

Prețurile afișate pe site la produse sunt în RON și includ TVA. Prețul final se modifica dacă taxele de livrare cresc sau dacă e vorba de o localitate care nu se afla în zona de acoperire a rețelei de curierat.

Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii ( ori orice parte sau conținut din magazinul online ), fără notificarea în prealabil.

Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse,, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.